Ku biar kalam berbicara...menghurai maksudnya dijiwa...agar mudahku mengerti segala yang terjadi sudah suratan Ilahi...Ku biarkan pena menulis...meluahkan hasrat dihati...moga terubat segala keresahan dijiwa tak pernahku ingini...

Monday, March 9, 2015

I am Back!!!

Bismillaahirrahmaanirrahim...
Assalamua'laikum...

Setelah berkurun lamanya meninggalkan penulisan di blog ini...akhirnya saya kini kembali mewarnai hidup anda...cewah...haha...

Blog sebelum ini telah ditukar tajuk daripada "Di Sebalik Tabir Sekeping Hati" kepada "Ku Biar Kalam Berbicara"..cuma yang sama adalah penulisnya tetap Zarith Elda..=)

InshaAllah penulisan kali ini mungkin akan lebih santai...blog pun dah berubah wajah..moga ia memberi inspirasi kepada saya agar lebih rajin untuk menulis blog, berkongsi pengalaman, resepi, kegembiraan, kesedihan, ilmu yang bermanfaat dan bermacam-macam lagi...EXCITEDnyaaa...

Ok nak saya update diri sikitla bagi yang mengenali diriku ini...sebab blog ni dah tak di update sejak zaman belajar di UIA dulu...huh bukan main lama daaa...sekarang saya pun dah grad on 2012..kini dah berkahwin..dah bermastautin ke Melaka (ye saya dah jadi orang Melaka)...dan mempunyai seorang anak bujang yang handsome...^_^




Belanja 1 gambar la...haha...tapi ni gambar lama...bolehla eh sebab gambar kecik-kecik je yang ada dalam laptop...yang lain belum transfer lagi dari handphone....sekarang Darwisy dah 1 tahun 4 bulan dah...cuma yang sama adalah kepalanya tetap botak sebab baru di potong...hihi...nanti akan datang saya share gambar dia dah besar ye..

Oklah...cukup takat ni kot untuk entry welcome back ni..InshaAllah akan datang I story lagi ye..
Miss you all (tah siapa-siapa je la yang di miss kan tu kan?you la pembaca..haha..)

CauCinCau~

No comments: